Levering

Viktig informasjon til alle våre kunder

Posten/Bring har fra 1 januar 2018 endret sine rutiner for sending av post. De slår sammen A- og B-post slik at all post nå vil ha en fremførelsestid på 2-4 dager, avhengig av hvor i landet du bor. Våre kunder vil dessverre også bli påvirket av dette og leveringstiden kan i noen tilfeller oppleves lenger enn tidligere.

Normalt har du varene på postkontoret 2-4 dager fra vi har mottatt din bestilling, alt etter hvor landet du bor. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.
Du vil også bli fakturert for embalering/pakking og et administrasjonsgebyr.

Betaling

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .